Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Neem dan contact op via communicatie@debetho.nl .

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Binnen 30 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
  • We informeren u over de voortgang en uitkomst.
  • Binnen 2 maanden is uw verzoek afgehandeld.

Handhavingsprocedure

Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?

Dan kunt u contact opnemen via www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht.

Contact e-mail voor vragen communicatie@debetho.nl

Contact link voor klachten: www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht

Voldoen we aan de webrichtlijnen?

De Betho vindt het belangrijk dat iedereen de website kan gebruiken: jong, oud, laagopgeleid of hoogopgeleid, slechtziend of blind, slechthorend of doof. Daarom zijn wij bezig om de website te laten voldoen aan de overheidsstandaard voor de toegankelijkheid van websites. Als we voldoen aan deze standaard, is de website beter leesbaar en makkelijker te gebruiken voor verschillende doelgroepen.

Deze kennisgeving mbt de toegankelijkheidsverklaring is vernieuwd op 03-10-2024 en opgesteld op 03-02-2023.

Deze geldt voor de website:
https://www.debetho.nl